[O1] Problem z utratą mocy przy osiągnięciu 120km/h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paki85
    Classic
    • 2014
    • 1

    [O1] Problem z utratą mocy przy osiągnięciu 120km/h

    Zamieszczone przez BiDi01
    w normalnej eksploatacji nie ma szans na rozładowanie akumulatora i w mojej opinii nie ma co o nieistniejącym problemie rozmawiać.
    normalna eksploatacja to np. wypad w góry i pozostawienie auta na 5 dni pod hotelem
    w międzyczasie temperatura spadła z -10 do - 23 st C i po 5 dniach auto nie odpaliło

    pomogła ładowarka i przedłużacz z hotelu, przy czym auto wcześniej było po trasie 1500 km i nie dawało żadnych oznak padającego akumulatora

    ładowarka zajmuje mi może 0.5 L w bagażniku na "zimowe" wyjazdy w pozostałym czasie "podtrzymuje" mi aku auta które jest używanie 1-2 dni w miesiącu
  • darrtyb
    Classic
    • 2012
    • 5

    #2
    [O1] Problem z utratą mocy przy osiągnięciu 120km/h

    Od pewnnego czasu włącza się tryb awaryjny przy 120km/h.Proszę o analizę logów

    Komentarz

    • yusin
      Ambiente
      • 2010
      • 176

      #3
      Witam. Logow nie widać.. tez mialem taki problem w bliźniaczym ALH. Sprawdź wężyki podcisnienia, może gdzieś przy gruszce przy turbinie sparciał i pekł.. Zobacz tez czy sztanga luźno przy turbo chodzi, ok 1,5 cm ruchu jak sie nie myle.. A wiecej to musisz logi przedstawic dynamiczne 011..
      Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

      Komentarz

      • darrtyb
        Classic
        • 2012
        • 5

        #4
        wężyk sprawdzony,sztanga się porusza.kilka miesięcy turbo było czyszczone i po tym zabiegu było wszystko ok.logi mam zrobione tylko że nie umiem ich wstawić,skopiuje link Log (0 - 003,008,011)

        Komentarz

        • Krzylu
          Rider
          • 2008
          • 256

          #5
          zapieczone kierownice masz znowu.
          Miałem podobny przypadek jak Ty,co wyczyściłem kierownice to krótko jeździłem i znowu to samo a że nie preferuje PSJ to przypadek był dla mnie dziwny.Wymieniłem szklanki popychacze i uszczelniacze wyczyściłem turbo i pojeżdziłem 3 tygodnie i NOTLAUF.
          Wymieniłem turbo na ASZ pojeździłem 7miesięcy i znowu NOTLAUF.Oleju bierze znikome ilości góra naprawiona,egr i kat brak
          Padło na wtryski że leją jestem na etapie ich wyciągania i wysłania do sprawdzenia oraz ustawienia.

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Wykonaj pojedynczo 011 i 010 oraz statyczną 011 Basic Settings
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • cegla66
              Drive
              • 2012
              • 55

              #7
              Miałem taki przypadek w 170 CDI-w moim aucie była to wina zapchanego katalizatora i przy ok 120km/h silnik przechodził w tryb awaryjny.
              Today is the day after yesterday.

              Komentarz

              Pracuję...